Solicită lanțului de magazine Lidl să oprească suferința puilor din fermele europene!

Imagini sub acoperire dezvăluie suferința îngrozitoare prin care trec puii vânduți la Lidl. Semnează petiția și cere magazinului Lidl să-și ridice standardele de bunăstare.

Bolnavi. Răniți. Murdari. Incapabili de a se mișca. Morți. Aceasta nu este o scenă dintr-un film horror. Acestea sunt doar câteva dintre constatările îngrozitoare ale unei noi investigații sub acoperire în fermele de pui Lidl. Motto-ul Lidl este “Meriți să fii surprins”. Realitatea nu poate fi mai departe de adevăr.

Fiind unul dintre cele mai mari supermarketuri din Europa, Lidl are puterea de a înceta suferința a milioane de pui din lanțul său de aprovizionare. Prin semnarea Angajamentului European Pentru Pui, Lidl poate eradica unele dintre cele mai crunte practici pe care puii crescuți pentru carne le îndură. Peste 340 de companii din Europa și Marea Britanie, inclusiv Lidl Franța, și-au luat angajamentul să ofere o viață mai bună puilor.

Solicită lanțului de magazine Lidl să oprească suferința puilor din fermele europene!

Imagini sub acoperire dezvăluie suferința îngrozitoare prin care trec puii vânduți la Lidl. Semnează petiția și cere magazinului Lidl să-și ridice standardele de bunăstare.

This image has an empty alt attribute; its file name is Screenshot-2024-07-01-160819.png

Bolnavi. Răniți. Murdari. Incapabili de a se mișca. Morți. Aceasta nu este o scenă dintr-un film horror. Acestea sunt doar câteva dintre constatările îngrozitoare ale unei noi investigații sub acoperire în fermele de pui Lidl. Motto-ul Lidl este “Meriți să fii surprins”. Realitatea nu poate fi mai departe de adevăr.

Fiind unul dintre cele mai mari supermarketuri din Europa, Lidl are puterea de a înceta suferința a milioane de pui din lanțul său de aprovizionare. Prin semnarea Angajamentului European Pentru Pui, Lidl poate eradica unele dintre cele mai crunte practici pe care puii crescuți pentru carne le îndură. Peste 340 de companii din Europa și Marea Britanie, inclusiv Lidl Franța, și-au luat angajamentul să ofere o viață mai bună puilor.

Ce au găsit anchetatorii

Condiții murdare – Forțat să zacă în acumularea continuă de excremente de la mii de păsări, așternutul umed îi provoacă arsuri și leziuni pe piele și acționează ca un rezervor al bolii.

Leziuni dureroase și deformări – Corpul puiului Franken nu poate face față fizic ritmului său de creștere nefiresc de rapid. Oasele sunt foarte susceptibile la fracturi, rupturi și luxații, împiedicând unele păsări chiar să poată sta în picioare.

Pui pe moarte sau deja morți – Există multe cauze ale morții premature la FrankenChickens, una dintre cele mai frecvente legate de problemele cardiace și circulatorii. Stresul pe care aceste corpuri imense le impun unei inimi tinere înseamnă că insuficiența cardiacă este prea frecventă.

Background-ul investigației

Imaginile recente ale investigației într-o fermă germană deținută de furnizorul Lidl Rothkötter dezvăluie cum suferă așa-zișii „pui de carne” pentru Lidl. Au fost crescuți selectiv pentru a crește nefiresc de repede – scopul este de a produce cât mai multă carne posibil în cel mai scurt timp. Acești pui abia reușesc să stea în picioare, în dureri, iar în cele mai grave cazuri, organele lor cedează. Adesea, incapabili să meargă, sunt forțați să se întindă în propriile fecale.

Pentru a pune capăt acestei cruzimi și pentru a crește în mod fundamental bunăstarea puilor care sunt crescuți pentru hrană, organizațiile europene de protecție a animalelor au dezvoltat Angajamentul European pentru Pui, care stabilește un nou standard minim de bunăstare a animalelor. Peste 500 de companii din întreaga lume s-au înscris deja, inclusiv Nestlé, Unilever, Ikea, Domino’s și Kentucky Fried Chicken, precum și toate supermarketurile franceze. Prin implementarea acestui angajament (ECC), se estimează că două treimi din durerea cea mai cumplită a unui „pui broiler” mediu poate fi evitată.

În Germania, Aldi a fost primul supermarket german care a aderat la European Chicken Commitment. La bord se află și Bünting, Globus, Tegut și Norma. Toți vor stabili cerințe mai ridicate de bunăstare a animalelor pentru toate mărcile lor de marcă privată până în 2026.

Lidl și restul grupurilor germane de supermarketuri intenționează să extindă gama de la nivelurile 3 și 4 ale sistemului lor neștiințific de „formă de creștere” în aceeași perioadă. Acest sistem neglijează supraînmulțirea și astfel omite cea mai mare problemă. În plus, 80% dintre pui vor continua să trăiască în condițiile actuale pe care le vedeți în filmările hambarului după aceea, rămânând prinși într-un corp care le va cauza durere pe viață.

Ești de acord că aceste lucruri nu sunt în regulă? Atunci adaugă-ți semnătura acum și dă-le de știre responsabililor de la Lidl!

SEMNEAZĂ ACUM

Ești de acord să folosim cookie-uri pentru statistici?

Folosim aceste cookie-uri pentru generarea de statistici care ne ajută să înțelegem vizitatorii mai bine. Află mai multe detalii.